۲۷ شهریور ۱۳۹۲، ۱۸:۲۴

اخبار سپاه بوشهر/

کسب مقام اول معاونت سیاسی سپاه استان بوشهر در جشنواره مالک اشتر

کسب مقام اول معاونت سیاسی سپاه استان بوشهر در جشنواره مالک اشتر

بوشهر - خبرگزاری مهر: کسب مقام اول معاونت سیاسی سپاه استان در جشنواره مالک اشتر، تودیع و معارفه مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه دشتستان و جلسه هماهنگي هفته دفاع مقدس در شهرستان عسلویه عنوان خبرهای کوتاه سپاه استان بوشهر است.

به گزارش خبرگزاری مهر، معاونت سیاسی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر در سومین جشنواره مالک اشتر که هر سال از سوی نمایندگی ولی فقیه در سپاه برگزار می شود، در سطح یک موفق به کسب مقام اول این جشنواره شد.

این جشنواره در قالب طرح اشراف کلی فرماندهی معظم کل قوا هر سال با هدف معرفی و تجلیل از مدیران و مسئولان برتر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار می شود.

امسال معاونت سیاسی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر به دلیل تاثیرگذاری سیاسی، بصیرت افزایی بین اقشار مختلف سپاه و بسیج در قالب نشست ها و گردهمایی های سیاسی و تشکیل کارگروه های سیاسی در سطح استان موفق به کسب عنوان برتر در میان معاونان و مدیران سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه های کشور شد.

مسئولیت فعلی معاونت سیاسی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر را برادر پاسدار محمد رضایی بر عهده دارد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه دشتستان معارفه شد

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر در مراسم تودیع و معارفه مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه دشتستان گفت: سپاه، تمام وجودش را برای نظام اسلامی هزینه می کند.

در این مراسم که با حضور معاون سیاسی و امنیتی فرماندار دشتستان، ائمه جمعه و جماعات، مسئولین ادارت و نهادها و جمعی از بسیجیان این شهرستان در سالن اجتماعات پژوهش سرای متقین برازجان برگزار شد، حجت الاسلام حسین دشتی اظهار داشت: ملت ما در انقلاب مشروطه، تجربه حکومت اسلامی نداشت و به همین علّت بود که حکومتی مستبد رفت و حکومتی مستبد آمد.

وی تصریح کرد: اگر رهبری داهیانه حضرت امام خمینی (ره) و حضور علما در این انقلاب نبود نظام اسلامی ما بیمه نمی شد و گرفتار مشکلاتی همانند عصر مشروطه می شد.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق (ع) استان خاطرنشان کرد: نظامی که امام خمینی (ره) بر مبنای ولایت بنا کرد فریادی به گوش جهانیان رسانده است که معتقد است دین، اخلاق و انسانیت در کنار جمهوریت می تواند جامعه را اداره کند.

حجت الاسلام دشتی تأکید کرد: امروز افتخار سپاه این است که در خدمت نظام اسلامی و رهبری است و روحانیت، سپاه و بسیج جامعه ای در هم تنیده است که خواص این نظام را تشکیل می دهند.

در این مراسم حجت الاسلام یعقوب یحیایی به عنوان مسئول جدید نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان دشتستان معرفی و با اهدای لوح سپاس از زحمات حجت الاسلام سید عبدالرضا هاشمی تقدیر و تشکر به عمل آمد.

جلسه هماهنگي هفته دفاع مقدس در شهرستان عسلویه برگزار شد

با حضور فرمانده سپاه عسلویه، فرماندارشهرستان، شهردار و جمعي از مسئولين دستگاه‌هاي اجرائي جلسه هماهنگي هفته دفاع مقدس در سالن جلسات فرمانداري اين شهرستان برگزار شد.

سرهنگ خلیل رفعتی فرمانده سپاه خاتم الانبیاء عسلویه در جمع مسئولین ادارات و نهادهای شهرستان عسلویه گفت: یاد و خاطره جانفشانی ها و از خود گذشتگی های هشت سال دفاع مقدس همیشه در دلها می ماند و برای مقابله با تهاجمات فرهنگی دشمن باید این گونه مراسمات را زنده نگه داشت.   

وی گفت: بعد از گذشت سه دهه از انقلاب اسلامی به حول قوه الهی ایران اسلامی جایگاه رفیع و بلندی در سطح جهان دارد که این جایگاه به برکت ایثار گری های دهه اول انقلاب است و می طلبد که بخاطر این ایثار گری ها و زنده نگهداشتن آن روزها برنامه های متنوعی خصوصا برای جوانان داشته باشیم.

وی به تهاجم فرهنگی و راههای مقابله با آن اشاره کرد و گفت: تهاجم فرهنگی و هجمه گسترده دشمن را  گسترش فرهنگ جهاد، شهادت و ایثار در بین جوانان می توان مقابله کرد که این فرهنگ باید درجامعه نهادینه شود و مروجین این فرهنگ جانبازان، رزمندگان و خاندان معظم شهدا هستند و از این ایام الله ها و مناسبتها باید نهایت استفاده را کرد.

کد خبر 2138495

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha